Урок №35
ТЕМА:Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
1.Розумні блоки (пройти 7 рівнів "Коті починає малювати")
https://pilasbloques.kab-info.pp.ua/#/libros/1
Шановні батьки! Скріншоти (фотографії) кожного етапу робити не потрібно, програма сама вас сповістить про правильність виконання завдання.
Урок №34
ТЕМА:Презентація проекту
1.Переглянути презентацію ТУТ.
2.Практичне завдання "Створюємо хатинку Скретчу" за встановленим алгоритмом у презентації.
Посилання на сайт проєкту Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/edit...
Урок №33
ТЕМА:Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч
1.Переглянути відео.
2.Практичне завдання створити виконавця "Сонечко" за встановленим алгоритмом у відео.
Посилання на сайт проєкту Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/edit...
Урок №32
ТЕМА:Створення малюнків за готовими алгоритмами

1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання-склади алгоритм для побудови в середовищі Скретч малюнка вежі. Висота вежі — 200, ширина в основі — 150, ширина та висота зубчиків — 50.
Урок №31
ТЕМА:Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати
1.Друга практича робота, на якій можна запрограмувати у скретчі всі рухи котика. Такі як, переміщення, розвороти, відбивання, рух по координатам. Відео розраховано на дітей. Після цього відео - треба поєксперементувати з різними варіантами рухів, та переміщень котика.
Урок №30
ТЕМА:Зміна виконавця у середовищі Скретч
1.Перший урок програмування для дітей на "Скретч" (Scratch)
2.Перша практича робота, на якій можна запрограмувати у скретчі рух котика, звуки, та запрограмувати фон.
Урок №29
ТЕМА:Передбачення результату виконання
алгоритму
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання:НАТИСНІТЬ ТУТ
Урок №28
ТЕМА:Комп’ютерне середовище виконавців
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання:НАТИСНІТЬ ТУТ
Урок №27
ТЕМА:Поняття алгоритму.Виконавці
алгоритмів
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання: НАТИСНІТЬ ТУТ
Урок №26
ТЕМА:План виконання завдання
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання: НАТИСНІТЬ ТУТ
ТЕМА:Зміна виконавця у середовищі Скретч
1.Перший урок програмування для дітей на "Скретч" (Scratch)
Для початку треба зайти на офеційний сайт скретча: https://scratch.mit.edu/
І провести реєстацію.
2.Перша практича робота, на якій можна запрограмувати у скретчі рух котика, звуки, та запрограмувати фон.
Урок №29
ТЕМА:Передбачення результату виконання
алгоритму
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання:НАТИСНІТЬ ТУТ
Урок №28
ТЕМА:Комп’ютерне середовище виконавців
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання:НАТИСНІТЬ ТУТ
Урок №27
ТЕМА:Поняття алгоритму.Виконавці
алгоритмів
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання: НАТИСНІТЬ ТУТ
Урок №26
ТЕМА:План виконання завдання
1.Опрацювати презентацію
2.Практичне завдання: НАТИСНІТЬ ТУТ
Комментариев нет:
Отправить комментарий